30 dagars biljett

Hej min telefon har gått sönder och jag hade min 30 dagars biljett på den, den gick sönder för 2 dagars sen då hade jag 12/13 dagar kvar på den. Finns det nån chans att få dom dagarna eller få tillbaks pengarna för dom dagarna som är kvar. Tacksam för svar
Freja

Kommentarer

  • Hej Freja!

    Nej men du kan logga in på ditt konto på en annan mobil så finns fortfarande biljetten där och du kan fortsätta använda den.

    Mvh
    Fabienne
  • Jag hade inte loggat in på ett konto men jag har betalningen osv
    Freja
  • Du kan inte ha en 30 dagarsbiljett utan att vara inloggad. Alltså måste du ha varit inloggad med en mailadress.


    Mvh
    Fabienne
  • Om du inte kommer ihåg mailen du använde för att logga in med, så hör av dig till support. De kan hitta ditt konto och din biljett genom din transaktion.

    Mvh
    Fabienne
  • Varför får jag inre 29 dagar å 23 tim 59 min när jag aktiverat min biljett? Varför tas det bort 8 tim?

    Martin Bensing
  • Hej Martin!
    Det beror på när du aktiverar den på dagen då biljetten går ut vid kl 00:00 sista dagen den är giltig. Skulle du aktivera biljetten kl 00:01 första dagen skulle det stå 29 dagar och 23h 59 minuter. Men aktiverar du den kl 8 på morgonen så står det istället 29 dagar 16h.
    Med vänlig hälsning,
    Fabienne
  • Så ni menar att om man aktiverar den 23.59 så tappar man ett helt dygn Mao.? Känns inte modernt i digitaliseringens tid. Hoppas ni tänker om gällande detta systemmässigt.
    Martin Bensing
  • Det är SL som har satt upp systemet och reglerna för biljetterna. Vi är bara återförsäljare av dom.

    Mvh
    Fabienne

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.