Till senaste kommentaren

Appen Travis laddar inte upp min biljett

Long

Kommentarer

  • Hej!

    Det verkar som vi under en kort tid i morse hade strul med att hämta biljetter från SL. Kontakta support så hjälper de dig med återbetalning om du var tvungen att köpa en extra biljett. Ringa support gör du enklast genom att gå in på kontakta support i menyn i appen.

    Mvh
    Fabienne
  • Hej

    vill inte längre använda den skitappen kan man föra över biljetten till ett kort? Det har varit alldeles för mycket Störningar senaste tiden så att man missar sina avgångar 



    Long
  • Vi har ingen koppling till gröna kortet idag.

    mvh
    Fabienne
  • Hur har ni tänkt att lösa detta? Er app är orsaken till att man kommer sent till jobbet pga att det inte funkar. Vad är min ersättning för det, jag förutsätter som betalande att appen ska fungera när jag ska åka.
    Long
  • Vad har du haft för problem tidigare? Vad har du för telefon? Vad har du för version på appen?

    Mvh

    Fabienne
  • Samma problem att QR koden inte går att använda.
    iPhone 14 PRO Max. Version 5.6.0 på travis
    Long
  • Vi har inte fått in något om att biljetter på IOS skulle ladda långsamt tidigare, innan dessa incidenter de senaste dagarna. Varför har du inte hört av dig tidigare om biljetten har strulat innan?

    mvh
    Fabienne
  • Återigen fungerar appen inte… 

    Long
  • Kl 18.00 När jag ska öppna min biljett så får jag felmeddelande om att jag inte har internet! Men jag kan gå ut och googla upp vad som helst på Safari. Jobbigt när man ska åka och inte har biljett att visa 😣 Tur det va en snäll busschaufför! Hoppas jag kommer hem också sent ikväll.
    S G
  • Hej!

    Det verkar som vi inte kan hämta biljetterna från SL för tillfället, vi jobbar på det. Behöver ni köpa enkelbiljett för att kunna resa under tiden. Kontakta våran support så hjälper dom till med ersättning för den enkelbiljetten.

    Mvh
    Fabienne
  • Appen laddar inte biljett idag igen. Mycket störningar nu Travis. I rusningstrafik dessutom. Vad beror störningarna på? Ibland hjälper det med att stänga av och sätta på mobilen
    Märker även att biljetten är svår att swipa upp. Lägger sig bakom menyn i nederkant.

    Linda
  • Not working again. And this time it blames my phone don't have internet connection? Is this a joke?

    Jiacheng Wang
  • Återigen kan inte grö
    ​Försöker man köpa en biljett får man ett 502 fel.

    Linda
  • Har 30 dagars biljett och köpte rabatterad enkelbiljett till min son. Pengarna drogs men ingen biljett! Kan man inte ha två biljetter eller vad? Sjukt dåligt isåfall. Vill ha mina pengar tillbaka.
    Karolina Bäckström
  • Hej! Det har varit tekniska störningar som gjort att det inte varit möjligt att ladda biljetten appen. Dessa är åtgärdade nu.

    Vänligen vänd er till vår kundtjänst på +46 (0)8 555 213 16 så kommer ni få hjälp

    Mvh,
    Jens
    Jens

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.