Välkommen till Travis supportforum!
Platsen där du kan rapportera problem och komma med sköna förslag och idéer till oss.
Du hittar också svar på dina frågor. Hittar du inte svaret, ställ en ny fråga. Vill du snabbt ha svar, spana in våran hemsida Travis.se där du kan hitta mycket matnyttig information.
Har du frågor angående gröna kortet eller accesskortet? Då är det smidigaste om du vänder dig direkt till SL:s kundsupport på sl.se.
Travis - Alla färdsätt i en och samma app!
Det verkar som vi under en kort tid i morse hade strul med att hämta biljetter från SL. Kontakta support så hjälper de dig med återbetalning om du var tvungen att köpa en extra biljett. Ringa support gör du enklast genom att gå in på kontakta support i menyn i appen.
Mvh
vill inte längre använda den skitappen kan man föra över biljetten till ett kort? Det har varit alldeles för mycket Störningar senaste tiden så att man missar sina avgångar
mvh
Mvh
iPhone 14 PRO Max. Version 5.6.0 på travis
mvh
Återigen fungerar appen inte…
Det verkar som vi inte kan hämta biljetterna från SL för tillfället, vi jobbar på det. Behöver ni köpa enkelbiljett för att kunna resa under tiden. Kontakta våran support så hjälper dom till med ersättning för den enkelbiljetten.
Mvh
Appen laddar inte biljett idag igen. Mycket störningar nu Travis. I rusningstrafik dessutom. Vad beror störningarna på? Ibland hjälper det med att stänga av och sätta på mobilen
Märker även att biljetten är svår att swipa upp. Lägger sig bakom menyn i nederkant.
Not working again. And this time it blames my phone don't have internet connection? Is this a joke?
Återigen kan inte grö

Försöker man köpa en biljett får man ett 502 fel.
Vänligen vänd er till vår kundtjänst på +46 (0)8 555 213 16 så kommer ni få hjälp
Mvh,
Jens