Debitering

Hej,
Jag åkte från en enhållplats i lördags. Bussen kom inte på utsatt tid vilket resulterade i att jag, dels blev debiterad dubbelt (då jag redan hade en biljett ),dels att jag (o flera med mig) missade anslutningsbussen (finns bara en i mitt område) som resulterade i att jag istället fick gå i 45 minuter. Kan tilläggas att bussen tidigare under kvällen oxå hade åkt innan avgångstid vilket nästan resulterade i att jag missade en färja. Under all kritik! Jag önskar pengar åter för biljetten som ni dubbeldebiterat mig för samt ytterligare kompensation för denna olägenhet. Hälsningar Malin
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Vi ansvarar inte för bussarna och deras tidtabell utan det gör SL. Om bussen inte kom så låter det du har rätt till reseersättning enligt resegarantin. Hör av dig till SL så hjälper dom dig med det. Deras kundsupport hittar du längst ner på sl.se.

    Mvh
    Fabienne

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.