Förlustgaranti

Hej! I vanliga SL appen kan man aktivera en ”replacement guarantee” ifall något skulle hända med appen eller mobilen. Jag har en 30 dagars biljett i Travis. Hur fixar jag förlustgaranti för den?
Sonia Sivadasan

Kommentarer

  • Hej!
    Din biljett finns registrerad på ditt användarkonto.

    Om du t.ex tappar din telefon, kan du logga in med samma e-postadress på annan telefon och kontakta supporten för att avaktivera den på din gamla telefon. Då kommer den bli tillgänglig på den nya telefonen.

    Med vänlig hälsning,
    Ulrika Vincent
  • Hej för 20 dagar sedan förlustanmälde jag mitt gröna kort. Det har fortf inte kommit något som jag kan fylla på. Det anmälda kortet var giltigt tom 18/1! Kommer jag att få mitt kort el inte? Nu har jag tillfälligt fyllt ett gammalt blått m reskassa men pga dröjsmålet fått fylla det så många ggr att en månadsbiljett hade varit det mest ekonomiska/Helena
    Helena Odensjö
  • Hej Helena!
    Travis har inget med det gröna kortet att göra. Hör av dig till SL när det gäller saker som rör gröna kortet. Du hittar deras support längst ner på sl.se.
    Med vänlig hälsning,
    Fabienne
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.